New York

Halli halløj :)

Jeg ankom til New York den 15. august Kl. 19:01 (New York tid), tror det var omkring 01 i Danmark på det tidspunkt. Så jeg var pænt træt efter at have været afsted i mange timer!! 

Nå men efter jeg landede på Island, skulle jeg igennem noget paskontrol før jeg kunne få mit boarding pas til min sidste del af rejsen, den til New York!! Det gik let nok med at få det, selvom jeg var lidt usikker på hvor man skulle have gjort det. Meen det gik :)
På min billet stod der at jeg ville have 2 timers ventetid på Island, og jeg var bange for at det ville føles som en evighed at vente helt alene. Men heldigvis gik tiden enormt stærkt og endte faktisk med kun at vente hvad der føltes som 1/2 time... Så det var meget rart!
Island lufthavn var lillebitte og nem at finde rundt i, og hurtigt var alle ved at gå ombord på flyet til New York. Jeg skulle sidde på midtersædet (der var tre på rækken), lidt ærgerligt, men endte da med at snakke lidt med en flink amerikanerpige som kom fra New York + en mand fra Island, men han var bare mærkelig!!

Nå men jeg landede som sagt omkring Kl. 19,  derefter skulle jeg igennem noget immigrationstjek for så at kunne komme ud til min bagage der bare tog 40 minutter før den kom!!
Så kom jeg ud i "afhentningshallen" og der ventede jeg så i ca 3 timer på at de andre udvekslingstudenter landede med deres fly... Jeg var virkelig træt, og da vi kom tilbage på hotellet, var det bare på hovedet i seng, for vi skulle mødes (klar og parat, og med morgenmad spist) Kl. 7:45 (New York tid) for vi skulle på en guidet tur i downtown manhattan.

Det blev et lidt langt indlæg, så venter lidt med resten... I dag (2. dag) skal vi se upper manhattan.

Hilsen 
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag