August

Så er det August!!

Jeg er sikker på at jeg får min værtsfamilie i denne her måned!! :D Jahh
Meeen jeg ved endnu ikke noget. Sidste dag hvor man kan få sin familie er 31. August så jeg kan faktisk gå herhjemme i endnu en måned hvor de fleste af mine venner begynder i skole , og så må jeg jo bare blive ved med at stirre på min telefon og vente på at den ringer om nyt fra USA.

Selvfølgelig har jeg tænkt mig at bruge tiden på noget. Jeg har tænkt mig at lave en slags "her er mit område" billedcollage, som jeg så vil tage med så de (hvem der nu end har lyst til at have mig boende) kan se hvordan jeg bor, og i hvilket område det er jeg kommer fra. Så har jeg også tænkt mig at tage nogle turer til København, hvor jeg så kan købe nogle forskellige souvenirs til ??? måske bare noget generelt (saltlakrids, bøger om DK osv...).

Jeg har allerede godt styr på mange af de dokumenter som man skal have med derover :)
Og der er blevet planlagt noget farvel brunch for nogle af de tætteste. jeg synes nu stadig at det er lidt mærkeligt ikke at kunne svare alle på det store spørgsmål "hvor skal du hen?", for jeg vil da også gerne snart vide det!!

Men ellers er der ikke så meget andet at gøre end at vente og se, det kan være at der allerede er en familie der har valgt mig, men at jeg bare endnu ikke har fået besked.


Det var det. En lille opdatering, selvom der ikke rigtig sker noget lige nu.

Hygge hejsa
Josephine

Kommentarer

Populære opslag