Host Family :D

Okay so this post is going to be in Danish, but if you want to you can translate it with Google translate to the right.

Hej alle sammen

Det her er helt utroligt!! Jeg har fået min værtsfamilie, og jeg er så overdrevet lykkelig! Jeg fandt ud af det tidligere i dag, historien er således:
- Jeg var hos min veninde som snart tager på efterskole, og imens jeg var ved at lave noget mad, så ringede min telefon (dog uden at jeg opdagede det!!) HVORDAN? Nå men i hvert fald så jeg så senere at der var et ukendt nummer som havde ringet til mig, og jeg havde på fornemmelsen at det var Explorius, organisationen som jeg rejser med. Nå men jeg gik så hjemme hos min veninde og ventede på at de skulle ringe igen, men forgæves. Det skal lige siges at jeg på det tidspunkt ikke havde noget net, så kunne ikke se om de skulle have sent en mail til mig. Jeg var så spændt og kunne ikke vente længere!! Så efter tre timer ca. skulle jeg tjekke noget hos min veninde, og jeg loggede på nettet, og så ville jeg lige tjekke min mail. Så så jeg det!! Min kontaktperson hos Explorius havde skrevet en mail til mig, og emnet var "placering". Jeg rystede ekstremt på det tidspunkt og gav bare min telefon til min veninde, som så læste op af mailen, hvor der stod hvor jeg skulle bo henne og om hvornår min skole starter osv. Jeg var så glad og rystede og hoppede helt vildt! Hvor var jeg glad, nogle havde faktisk valgt mig!

Jeg skal bo hos familien Broxson, i Nashville, Illinois. Familien består af: mor - Eve på 42år og far - Eric på 38år og datter - Maia på 11år + så har de 5 katte :)
Jeg er bare så spændt på at møde dem!! De virker rigtig søde og har mange af de samme interesser som mig :D Yay!

Jeg skal gå på Nashville Community High School, som ligger ca. 5 min. fra min værtsfamilies hus. Der går omkring 500 elever fra 9.-12. klasse, og det ser bare super godt ud!
Dog starter min skole allerede i næste uge, den 14. August, så måske kommer jeg senere, eller også skal jeg ikke på camp i New York.. Men jeg glæder mig bare så utrolig meget!!
Om 5 dage starter min skole!!! 5 DAGE!!
Jeg kan ikke vente!!

Kærligst den lykkeligste person i hele verden
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag