Skole :D

En uge i skole (5 dage helt præcist)  :D

Indtil videre har det været super godt!! Jeg startede i tirsdags (20. August), selvom jeg godt kunne have startet i mandags, men jeg skulle registreres i skolen, vælge fag og så fik jeg også en rundvisning på skolen. Som faktisk stadig er forvirrende, selvom den ikke er særlig stor, og selvom det er en stor firkant. Men det skal nok gå, nu er alting jo stadig relativt nyt :)

Mit skema nr. 1:
U. S. History
Algebra 1
Psychology
Study Hall
English 2
B - lunch
Government
Art 1

Tirsdag:
Jeg kom til skolen (blev kørt), og gik så ind til min klasse, mødte min ene lærer mrs. Goostry, som er super flink! Der var en fra den klasse som spurgte mig om jeg havde en accent...
Øhh har jeg?? ;)
Nå men nogle spurgte om Danmark og ellers var det for mig en meget blid start, vi skulle lave nogle flag som skulle indeholde vores forfædres nationalitet, dvs. siden mange af dem kom fra europæiske settlere var der mange som f.eks. mixede Tysklands flag, Polens flag og flere... Og jeg tegnede Danmark, og fordi jeg synes det ville være kedeligt hvis det bare var Danmark, så tegnede jeg også Tyskland flag ind i det. Jeg tænkte at det måske ville blive lidt mere interessant hvis jeg gjorde det. Nå men alle var rigtig venlige mod mig, og de fleste af dem tilbød mig at jeg kunne sidde med dem og tegne. Og JA, de har sådan nogle borde som man ser på film, hvor man skal sidde enkeltvis med eget bord :D Nå men skulle så videre til algebra, og jeg vidste ikke om jeg ville være god til det, fordi alting foregår på engelsk, men det gik overraskende godt. Selvom der dog er nogle ord jeg stadig ikke forstår.
Psychology er det sværeste fag, fordi de har så mange svære ord, som jeg ikke har nogen ide om hvad betyder. Så tænkte allerede den første dag på at ændre det til noget andet. Study Hall er en time (52min.) hvor man har tid til at lave lektier, læse eller bare sidde og sove/hviske. Så det var egentlig godt nok.
Den lærer jeg havde til Engelsk er nok den sjoveste lærer jeg nogen sinde har haft, hun hedder mrs. Hinkle, og vi læste en historie og svarede på nogle spørgsmål om historien.
LUNCH: I den første time i U.S. History var der to piger som spurgte mig hvad jeg skulle til lunch, og da jeg jo ikke kendte nogen sagde jeg JA. Vi tog til et mexicansk sted, som havder taco - mandag/tirsdag og det smagte fint nok. Vi havde dog kun 30 min. til frokost pause, så vi skulle skynde os. Det er lidt sjovt/anderledes at piger som er 16 selv kører bil, så selvfølgelig kørte de selv deres egen bil.
Da jeg kom tilbage havde jeg Art, troede jeg, så jeg gik til Art men skulle rigtig have gået til Government. Men da Art klassen var ovre snakkede jeg bare med min government lærer, Mrs. Goostre og det hele var i orden igen. Jeg havde så Art 2 gange i træk, og det var præcis det samme de lavede i begge timer.
Skulle så med bussen hjem, bus 66 og jeg tog den rigtige, senere kom Maia på bussen og vi sad sammen, det tager omkring 5-10min. med bussen at komme hjem, Og JA det er gule skolle busser!!!!! :D
Vi kom hjem, lavede homework og spiste sent.

Ja det var pretty much den første dag.
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag