Ventetiden er laaaang!!

JEG KAN OVERHOVEDET IKKE VENTE!!

Hej :)

- Undskyld hvis det var lidt voldsomt, men jeg kan altså virkelig bare ikke vente med at komme til USA.
Ligemeget hvad, hvor eller hvem jeg kommer til, tror/ved jeg at jeg bliver ovenud lykkelig for det. Bare det at vide det, det ville gøre mine dage indtil jeg skal afsted endnu bedre!! :)

men jeg synes at jeg som ser/læser de her indlæg skal komme med et gæt på hvor de tror jeg ender henne i USA. :)
Det synes jeg personligt lyder som en god ide ;)





- Jeg håber i kan læse hvad der står, og at i vil gætte!! Det gør jeg nemlig hele tiden!!

Kram

Josephine ;)

Kommentarer

  1. You can write in english were you think that i will end up next year..
    Just write: "I think you will end up in....."
    - It's simple, and I will really appreciate it. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag