Fakta

Hej :)

I dag kom jeg til at tænke lidt...
Det er 2 måneder siden jeg fik af vide at jeg var godkendt i USA, og jeg synes at tiden er gået hurtig. Men alligevel er tiden også gået langsom, eftersom der er flere af de andre som skal afsted med Explorius som har fået en familie, så kan jeg ikke lade være med at tænke på hvornår det mon bliver min tur!!

Jeg fandt ud af forleden dag, at min bror som også har været afsted, at han ventede på sin familie fra januar til august.
   JANUAR TIL AUGUST!!
Det er jo sygt lang tid!! Jeg håber ikke at jeg skal vente så lang tid...
Men han gik også glip af en dag i skole ovre i USA, hvilket jeg ikke har lyst til.

Explorius har sagt at der til maj er et møde som varer en hel dag, hvor man møder nogle af de andre elever, og finder ud af hvordan man takler forskellige situationer når man er i USA.
   Men de har sagt at der til de møder vil være ca. 1/3 af alle os elever, som vil have en familie på det tidspunkt.
Jeg kan bare ikke vente!!
   Jeg sidder konstant ved min telefon og venter på et opkald som siger: "tillykke vi har fundet en familie til dig." Jeg tror at jeg vl begynde at hoppe af glæde og bare være glad og smilende HELE dagen!! :)

Jeg glæder mig :)

Knus

Josephine ;)

Kommentarer

Populære opslag