Fortid 2 :)

Hejsa alle :)
Det her er en fortsættelse på min fortid..

Okay, jeg kom fra at jeg havde fødselsdag og vi fik taget familiebillede og underskrevet nogle billeder..
Så var der min SLEP-test i December (den 16. helt præcist), jeg havde hørt lidt om den og det havde heldigvis åbenbart ikke været så svært som nogen af de andre havde forestillet sig. Så jeg glædede mig faktisk lidt, både fordi jeg jo så på den måde fik nogle af de andre elever som skal afsted at se, men også fordi jeg faktisk glædede mig til testen var overstået. Jeg kan huske at da jeg kørte derud med min mor, var jeg ret nervøs, jeg kunne mærke sommerfuglene i min mave, og da jeg så sad inde i det rum hvor vi skulle være, var nerverne "lidt" på plads.
Der gik ca. 45min. med den første del af prøven som var en lytte prøve. vi hørte på et bånd som selvfølgelig snakkede på engelsk, og så skulle vi svare på nogle spørgsmål. Så var der så en pause, og da jeg kom ind i rummet igen, var det som at træde direkte ind i en jungle, der var simpelt hen så fugtigt fordi alle var så nevøse. Hvis vi ikke klarede prøven kunne vi jo ikke komme afsted, så det var vigtigt for os alle sammen.
Nå men vi skulle altså lave anden del af prøven som bestod af en læse prøve, den var ikke særlig svær, så jeg tror da jeg klarede det godt..

Så nogle dage senere fik jeg en mail hvor der stod: "Tillykke, du bestod SLEP-testen". Jeg blev vildt glad!!

Jeg sender yderligere info lidt senere :)

Krammer fra Josephine ;)

Kommentarer

Populære opslag