Fortid 3...

Hejsa :)

Nu videre på min "historie"...

Jeg havde fået svar på min SLEP-test, og jeg blev virkelig glad!!
Så gik jeg resten af december måned og også en del af januar for at vente og høre hvornår min ansøgning var blevet godkendt i USA. Der fik jeg så en mail, den 16. januar, der stod:

 "TILLYKKE - CETUSA har nu godkendt din ansøgning! :))
De går nu i gang med at lede efter en værtsfamilie og skole til dig, og vi kontakter dig selvfølgelig, så snart vi hører noget."

Jeg blev sygt glad og også rimelig spændt, for nu kunne jeg jo få min værtsfamilie når som helst det skulle være, og jeg kunne - kan stadig ikke - vente med at får den!!
Siden hen fik jeg så at vide at Explorius, som er den organisation som jeg rejser med, har fået godkendt statsstøtte, så det skal vi også til at søge om :) Jubii!!
Efterhånden som der er flere og flere som får deres værtsfamilier, bliver jeg bare mere og mere spændt på, hvornår det mon er min tur til at få en familie... 

Så fik jeg også et brev fra hospitalet, hvor vi har fået en tid til min tuberkulose test som er en test man skal have taget inden man får lov til at rejse til USA :)

Pt. er der ikke mere at sige omkring min fortid, for lige nu er det her jeg er kommet til med min nutid, så bliv endelig ved med at læse mine indlæg!! :)

Hilsen 

Josephine ;) 


Kommentarer

Populære opslag