Prøver på en opdatering

Hej med jer

I dag er det så Torsdag, og endnu en dag med snefri er her. Der har været snefri fra min skole mandag, tirsdag, onsdag og nu torsdag. Det er endnu ikke sikkert om der bliver skole i morgen Fredag, men man ved aldrig.

Her på det sidste har jeg haft vinter/juleferie og det har været meget anderledes end hvad jeg er vant til hjemme i danmark. Jeg oplevede også at blive sneet inde hos en ven herovre da der var en stor snestorm eller arktisk storm eller hvad i nu kalder den.

Det er svært at opdatere bloggen ofte for der sker ikke så meget her for tiden, når der ikke er noget skole og vi bare har fri er det ikke det helt store der sker. Nå ja, det var jo også nytårsaften. Vi kom ind i det nye år, og det er officielt i det her år jeg kommer hjem for at se alle mine venner og familie igen efter lang tid. Jeg kan slet ikke selv tro på at der er gået næsten 5 måneder siden jeg stod i lufthavnen og sagde farvel til mine faste rammer og alt som virkede velkendt og rart. For så at tage til et helt andet land med et andet sprog og andre vaner, helt uden nogen som jeg kendte og kunne stole på. Det er ikke nogen løgn at det er hårdt at tage afsted fra alt, men jeg er sikker på at når jeg skal til at vende tilbage til Danmark igen vil det være utrolig svært. Især fordi du jo er begyndt at kunne lide de konstante ændringer i dit liv, du har accepteret at det her år vil blive anderledes, der vil komme konflikter og at ikke alt bare kan løses på samme måde som derhjemme.

Jeg vil sige hej fra nu, men vil skrive snart igen!

- Josephine

"Ikke alt kommer til dem som ønsker det mest, men til dem som har brug for det mest"

Kommentarer

Populære opslag