En masse billeder

Hej allesamen

I får lige en billedstorm fra øjeblikke i løbet af de her 5 måneder...




Ved en klo maskine ;)



Pizza fra "Girolamo"



Slik fra Halloween



Ude på en gåtur - Jeg går med min værtssøster Maia



Ude i baghaven hvor jeg svinger i træet



Udsyn fra en skolebus!! Så Amerikansk!



Selvfølgelig skal der være en stak pandekager! Amerikanske pandekager.



Endnu et billede af pandekagerne, for de var super gode! :D



Min tallerken med min pandekage på ;) Og sirup selvfølgelig!!



Ronja og mig ved "Red Robin's" - et spisested



Tornado advarsler - Nashville var i farezonen men blev heldigvis ikke ramt voldsomt.



Katten Nihm som nyder at ligge ned på stolen imens jeg sidder der.... 



Prøver at drikke "Eggnog" utroligt nok smagte det lidt som koldskål



Ved den Mexicanske restaurant på min fødselsdag



Dansk Lasagne.... Mmh!



Klippe juletræer er blevet min nye hobby!



Så er det sørme blevet koldt...Igen!



Den allerførste omgang sne! alle var utrolig spændte over det :)



Min danske fødselsdagslagkage - må indrømme at vi godt kan finde ud af det der med kager i Danmark. Der er ikke noget som danske kager!



Mig på min fødselsdag foran min fødselsdagskage :D - 16 år



Hvordan man laver et dansk julehjerte!



Endnu en omgang sne - meget usædvanligt at få så meget herovre



Nogle julekugler jeg lavede for at bringe julestemningen på mit værelse



"Snemand frost og frøken tø..."



Endnu mere sne.... "hold da helt op"



Endnu mere... "Hvornår mon det stopper? lol"



Min elskede "Starbuck's Coffee" <3 <3



Det danske flag hvis nogen skulle være i tvivl!



Min værstsøster og mig foran vores ildsted



Svært at se, men en smuk udsigt juleaften på vej til Chesterfield, MO



Endnu mere smuk udsigt!!



En fantastisk flot pakke som "kun" tog en time at pakke ind... Ronja og mig er de hurtigste til det!!



Mere flot udsigt!



...Og lige lidt mere flot udsigt



En "tornado" på planetariet i St. Louis



Science Center i St. Louis



Min værtsfars hånd som blev lidt skør da han lavede burgers



Endnu et bjerg af pandekager... Denne gang med chokoladestykker i, og det var 1. Januar. Tillykke til Jonathan med de 19 år! :D



Danske unge nu til dags... lol! Det er da slet ikke sådan det er...tsk!



Seriøst!! Føles som -32C det var så vanvittigt koldt at jeg besluttede mig for at gå uden for i tshirt, ikke et af mine klogeste valg!


Tillykke til Maia
Tillykke til Maia


"Juletræet med sin pynt..." Den 25. December



Endnu et juletræ, dog den 24. December



Mig som ønsker glædelig jul til alle mennesker over hele verdenen, hvor end de er og hvem end de er sammen med, glædelig jul 2013



Selvfølgelig fik jeg bolden i kurven, og nåede da også lige at fange et billede af det!



Nihm i hans kasse... De katte elsker kasser.!




Ved søen som var utrolig smuk på en søndag!



Cookie bagedag



En lidt brændt cookie... :(



Endnu et supersmukt billede af den super smukke sø!



Billede af mig på vores gåtur... Det var da bare en søndag.!




Mig i garagen med alle malingbøtterne



En nummerplade fra hver enkelt stat! Utroligt kunstvært <3 Der mangler bare en fra Danmark!



Halloween islagkage



Min skønne mor på den dag hvor jeg tog afsted alene på min hidtil største rejse



Nu er jeg godt nok ikke fra sverige, men må nok indrømme at vi bruger nogle af de samme ord. Her er det "Skål" som betyder "Cheers"



Okay, så det her er noget ganske særligt. "Crock Pot Pizza" - Det er en slags pizzasom er lavet i en Crock Pot pande.



Endnu et billede af det skøre fænomen!



Seriøst himlen! Det er såå godt :) "Reese's Pieces"



Amerikansk football - Det var sygt koldt den aften husker jeg, omkring de 4C og vi sad med tæpper og det hele for at heppe på vores skole



En sukkerblomst som er lavet ud af "Gumdrops"



Mit student ID kort som jeg vist nok skal have på mig hele tiden ;)



Is fra Dairy Queen - ingen ord...


"Playdough" fra Career Day og Ronja's fødselsdag <3



"Be an exchange student in USA for a year"

Elsker jeg allesammen derhjemme og savner jer utroligt! :)
...Meen vi ses jo nok igen 

- Josephine











Kommentarer

Populære opslag