Homecoming week!

Ja, så fandt jeg lige ud af at det er hundrede år siden jeg sidst opdaterede min blog.

Meen, tænkte at det nu var tid til at gøre det. Jeg er lige nu i midten af min homecoming week.
- Mandag: Generation day
- Tirsdag: T-shirt + crazy hat day
- Onsdag: Rock of ages
- Torsdag: Color-day
- Fredag: Spirit day
- Lørdag: Homecoming dance

Det her indlæg kan ende med at blive utrolig langt, men ved ikke helt om jeg skriver alt nu eller deler det op. Mandag var en skør dag, Alle seniorne skulle klæde sig som gamle mennesker, freshmen: babies, sophomores: toddlers, juniors: adults, seniors: seniors, teachers: teenagers.
Det var sjovt at se hvordan skole ånden virkelig kan ses når så mange af eleverne klæder sig ud i denne uge! Tirsdag gik ud på at tage en t.shirt på og en skør hat, man skal så have tusser med så folk kan signere ens t-shirt, og man går rundt og signerer andres også. Det er fedt at have den som minde når jeg (hvis jeg) engang kommer hjem. :D
Onsdag (i dag) var Rock of ages... Jeg synes det siger alt. Nej, der var godt nok mange rockere på skolen, mange var klædt som dem fra Grease, og jeg havde da også klædt mig ud. På fredag er der homecoming parade hvor vi skal gå fra skolen til midten af byen, virkelig kort da byen ikke er særlig stor! men inden da tidligere på dage (jeg er ikke sikker da det kun er noget jeg har fået fortalt af andre) men der har vi så pep assembly, hvor nogle elever skal muntre football holdet op til deres homecoming camp senere på dagen (kl.7) jeg tror bare at dagen bliver sjov og at man virkelig kommer til at se deres school-spirit!
Lørdag er det homecoming, jeg er i en gruppe (på ca. 30 mennesker) og vi tager ned til parken, får taget billeder, omkring klokken 2 hvis jeg ikke tager fejl, og så skal vi op på skolen for at komme på en party bus. Den tager os så til St. Louis, hvor vi skal spise (have dinner) og så tager vi tilbage til skolen og selve homecoming dance, som starter kl. 8. Jeg tror det bliver helt vildt sjovt at prøve det her, for det er jo overhovedet ikke det samme som noget jeg har prøvet før! Det er en ting som kun sker for folk på film, men det er jo også en af grundende til at jeg tog herover.

Det her kan jeg mærke er et rigeligt langt indlæg, så vil slutte af. Men prøver om jeg ikke kan opdatere mere regelmæssigt fra nu af, og få de manglende opdateringer med :D

Love
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag