USA!!

Hej allesammen hjemme i det kolde Danmark!

Ikke fordi det ikke er koldt her /det er det skam), rent faktisk er det lige i øjeblikket koldere her i Nashville end i Danmark...

   En lille opdatering til venner og famile: Ja, jeg har det godt! Og JA, jeg sanver jer allesammen :) ville ønske i alle kunne være her hos mig og dele mine oplevelser!
Men sådan er det ikke, for det her er mit eventyr som jeg lærer af, og hvis i alle var her kunne jeg ikke have noget at fortælle jer (hvilket kedeligt liv jeg ville have)

Så det her indlæg kommer til at være fyldt med en masse forskellige billeder fra min tid her i USA. Det er efterhånden ved at være 2,5 måneder siden jeg ankom til min elskede by Nashville i Illinois.


Stolt af at være en del af Nashville Community High School; og Hornets!



Mig i New York - Rockefeller Center "top of the rock"


Mit værelse en af de første dage jeg ankom...


Gigantiske skyskrabere i New York!! - Det her billede er faktisk taget fra jorden og direkte op imellem bygningerne!


Billede fra Rockefeller Center - "top of the rocks" i New York


Det flotte skilt min værtssøster havde lavet til mig da jeg kom hjem fra lufthavnen


"Arbejd, arbejd. Arbejd, arbejd" - lektier som bliver givet ud dagligt. De begynder dog at blive en del lettere at lave da sproget bliver mere og mere "Normalt"


En sodavand-ting som mange køber hver dag... - det er dog ikke en vane som jeg har (endnu)


Marker fyldt med majs!!! Det er ikke andet end Majs og soyabønner. Men mest majs. 
Nu er det meste af majse dog skåret ned og det er bare flade marker over det hele... 


Dave & Busters - Det er en slags spillehal hvor man faktisk kan vinde de der billetter som man altid ser i film. Men det er samtidig en restaurant, ja amerikanere elsker når alting er samlet!


Det var nogle få "blandede" blleder fra mit år indtil videre :)
Jeg lover at jeg nok skal uploade nogle flere og en opdatering er snart på vej!

Hilsen fra mig herovre i det amerikanske
- Josephine ;)


Kommentarer

Populære opslag