Snowday! - 5. February

Hej alle

I dag har jeg min syvende snefri skoledag... hold da op!
Det er utroligt at vi hele tiden får en snestorm, og vi får hele tiden fri på grund af det. På en måde er det meget godt, men på den anden måde er det lidt trist:(

Ja, der er altså ikke sket så meget siden sidst, andet end at vi nu har fået en del sne (faktisk som de siger herovre, rimelig meget), od for dem herovre er det usædvanligt at de får så meget sne på et år. Det er godt nok spredt over to år (haha), men altså på en vinter. De siger at de normalt ville få omkring en snestorm hvert år, men i år har det været omkring 15+ og det er helt vildt!
Jeg synes jo bare at det er sjovt at de slutter skoledagen tidligere når det sner, selvfølgeli er det godt fordi ikke alle bor tæt på skolen, og de har ikke de bedste veje, eller steder hvor der kan blive ryddet sne. Men alligevel, det ville ikke være noget specielt i danmark at få så meget sne som vi har fået her.

Jeg joker lidt med at sige at det er mig som har bragt sneen med mig herover. De griner allesammen lidt og siger at det må da være rigtigt;) Men jeg tror seriøst at jeg må have bragt noget af det!

Nå, ses senere
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag