På det seneste

Hej alle

På det seneste er min hverdag blevet travl, jeg er med i teaterstykket på skolen. Vi øver hver mandag, tirsdag, og torsdag, og det er virkelig hyggeligt! Det er som alle siger, det er en nummer to familie. Jeg ved ikke helt hvordan teaterstykket kommer til at gå endnu, for vi er lige begyndt at øve til det. Men jeg tror på at det nok skal blive godt!
Jeg var til audition på skolen den 15. Januar, og det var da meget sjovt at prøve det. Det er altså ikke noget vi gør meget ud af på vores skoler hjemme i Danmark! Men det var en Amerikansk ting at prøve:) min rolle er Kate Nickleby, og teaterstykket hedder Nicholas Nickleby. Jeg tror det nok skal blive godt og sjovt, helt til April hvor vores optræden er.:D

Der er ikke rigtig noget mere jeg kan fortælle lige nu, så det blev da lige et kort indlæg...

Ses
- Josephine 

Kommentarer

Populære opslag