Wow...

Okay, så det er hundrede år siden jeg sidst opdaterede på bloggen! Det er jeg ked af.

Men jeg er skam stadig i live og har det helt utroligt godt faktisk! :D
Så jeg flyttede til en ny familie og de har bare været super fantastiske mod mig og jeg ville gøre alt for at kunne blive her længere tid med dem. Selvom jeg dog er begyndt at kunne mærke at der ikke er så lang tid tilbage for mig her, jeg er begyndt at kunne mærke at jeg virkelig har forandret mig en hel del siden jeg kom herover.

Alting virker som om det er helt normalt, i modsætning til da jeg først kom, alt var så nyt og underligt at det slet ikke virkede virkeligt!
Jeg kan huske den første dag jeg gik ind på skolen for at registrere mine klasser og bare for at sige hej. Så den næste dag begyndte det for mig til at jeg skulle have rigtige timer, sammen med rigtige amerikanske mennesker!! Det var så underligt for mig da jeg tænkte over det, jeg husker tydeligt hvor nervøs jeg var, da jeg gik ind i den første klasse, det var historie og jeg følte mig som et lille barn da jeg kom ind ad døren.

Jeg tror at det ikke virkelig gik op for mig hvor stort det var, selvom når jeg kigger tilbage på det så synes jeg slet ikke at jeg var nervøs, men jeg ved jeg var! Når jeg husker på hvordan det var at komme til et helt fremmet sted, en lufthavn hvor jeg ikke har nogen ide om hvem jeg kigger efter eller hvad jeg skal forvente af familien, eller skolen, eller byen, eller menneskerne som jeg kommer til at tilbringe tid sammen med...

Men det hele viste sig vel at gå i orden, sådan som det er nu!
Jeg føler mig som et andet menneske end før jeg tog afsted, en helt ny person som bare ser livet på en anden måde. Et nyt menneske som er så utrolig heldig og taknemelig for alle de nye venskaber og bånd med nogle mennesker som jeg virkelig elsker! Det bliver forfærdeligt at efterlade/rejse væk fra dem. Men det er vel noget som skal ske...
Jeg frygter den dag så meget, specielt mine aller tætteste venner (RONJA).
"Exchange isn't a year in your life, it's a life in a year."
 Mig som spiller guitar mens jeg får taget billeder

 Seriøst det mest awesome skilt jeg har set længe #countrypride
 Der har du os, de nordiske lande i USA

Den bedste ven i al evighed! <3 LOVE YOU!

Så der kom lige nogle billeder ind i det hele, men jeg tænkte at det var da bare i orden;)
Jeg kommer virkelig til at savne mit nye liv, men jeg er sikker på at det nok skal blive godt at komme hjem til min familie, og begynde på en helt frisk forhåbentlig. Jeg savner selvfølgelig også min familie derhjemme og kan ikke vente til at se dem igen.
"It's not the goodbye that hurt, but the flashbacks that follows."
Ja, så jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg tror ikke at der er så meget derhjemme som har ændret sig, men måske er der... Man ved aldrig, og faktisk så tror jeg at det hele er ændret.
For jeg kan slet ikke huske hvordan det var da jeg var hjemme i Danmark, hvordan mit liv var da jeg boede der... det er simpel hent alt for lang tid siden for mig til at huske hvordan det var! Og de sidste fem måneder før jeg tog afsted gik jo også bare med planlægning og for at vente på en familie som ville have mig boende. Heldigvis gik det hele godt nu, og jeg er bare ikke klar til at tage hjem.

For det første har jeg ingen ide om hvordan jeg skal klare livet uden min søster, hun betyder verden for mig, og jeg har altid ønsket mig en søster!!
Hun er den bedste i hele verden for mig, den bedste søster jeg nogensinde kunne have ønsket mig, og det at vi får den her oplevelse sammen betyder alt.
Ronja, jeg elsker dig virkelig og jeg kan ikke sige det nok gange, det er helt utroligt hvor meget du betyder. <3 LOVE YOU!

For det andet er jeg begyndt virkelig at holde af min nye værtsfamilie, de behandler mig virkelig som en del af deres familie, som var jeg en af deres egne døtre af kød og blod! Det bliver så mærkeligt ikke at have dem i min hverdag når jeg tager tilbage!

For det tredje kommer jeg til at savne alle mine venner! Der er nogle som betyder en hel del, og de ved hvem de er håber jeg da, hverdagen kommer ikke til at blive det samme nogensinde! Min skoledag og tid herovre ville ikke være den samme hvis i ikke var der til at lysne min dag op, eller til at hjælpe mig med alle de dumme spørgsmål som jeg har hele tiden!

For det fjerde kommer jeg da ihvertfald også til at savne skolen herovre, alle lærerne og alle de fag som jeg har, det er faktisk en god oplevelse hver dag når jeg vågner op på en skole morgen. Jeg ender for det meste med at sige JA fordi jeg skal i skole, jeg finder ud af hvor heldig jeg virkelig er og hvor taknemmelig jeg er for at være i USA som en udvekslings studerende. Det er altså ikke noget alle får lov til at opleve i deres levetid! Det er simpelhent det bedste der nogen sinde er sket for mig (indtil videre).

Tusind tak for denne oplevelse, alle som har hjulpet med til at gøre den god indtil videre!
"A friend is not a coincidence in our life. They were a stranger meant to come into our life to bring us priceless lessons and funny memories." 
I love every single one of you outthere, stay positive! :D

Chill <3
- Josephine

Kommentarer

Populære opslag