Onsdag.

I den her uge føler jeg at der er sket meget...
    
Selvom der faktisk ikke rigtig er sket meget, i går (tirsdag) var jeg med til en scavenger hunt. Det gik ud på at gå i grupper, køre rundt til forskellige huse og spørge om de havde dåser tilovers som kunne donere's til en organisation her i byen som samler ind og giver det resterende til de trængende. Det var utrolig anderledes end hvad jeg er vant til, bare det at de alle sammen kører rundt over det hele (ja, det er elever på min alder), det er uvirkeligt for mig!

Nå men jeg føler ikke at det jeg skal til at sige hører hjemme på en blog, især ikke hvis den er tilgængelig for alle... Så derfor lader jeg være med at sige det/skrive det. Hvis nogen har spørgsmål til hvad det er, kan i jo altid bare skrive en mail eller på en anden måde få fat på mig.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, andet end at jeg i dag havde to tests... i history og government, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg går altid meget op i mine test resultater, for er aldrig rigtig tilfreds med hvad jeg har gjort. Det må være perfektionist-genet i mig som gør at jeg føler som jeg går, Selvom det ”bare” er mit udvekslings år, så vil jeg stadig gerne klare mig godt i skolen. Det er der vel ikke noget galt med?

Jeg vil sige hej for nu..

Josephine 

Kommentarer

Populære opslag