Tid på ambassaden og DS-2019

Hej alle..

I sidste weekend bestilte jeg tid på ambassaden, så jeg kan få lavet mit visum. og en dag efter eller deromkring.. så fik jeg en mail fra Sonja hvor der stod at jeg nu havde fået et dokument som hedder DS-2019, som skal bruges til at søge visum!!! Yay!

Men problemet er at jeg først skal have en eller anden kvittering før jeg kan tage hen på ambassaden, og Sonja fra Explorius skrev at de nok ville få den indenfor nogle uger...
Oprindeligt troede Explorius først at DS-2019 dokumentet ville komme i løbet af juni, men min valgte liige at komme nogle måneder før!! :D

Her den anden dag var jeg utrolig spændt... Inde på Explorius' facebookside skriver de forskellige mennesker hvornår de har fået værtsfamilie, og den dag tror jeg der var omkring 7 der fik en familie... Alle de andre som heller ikke har fået familie var bare sådan: "Åhh bare det snart var mig!!"
Den følelse kan jeg sætte mig 100% ind i. Der en nemlig snart gået FIRE måneder siden jeg blev godkendt i USA, og siden de begyndte at lede efter en familie til mig.. Jeg føler lidt at ingen gider at have mig boende... :( Meeeen det skal jo nok komme på et tidspunkt.

Her i de sidste fire uger har vi haft lock-out i skolen, og det betyder at vores lærere ikke må gå på arbejde, og derfor har vi ikke fået noget undervisning.. (andet end af vores tjenestemand, som godt må arbejde), men det er bare stressende, når man står lige overfor eksamen, uden nogen undervisning.... Hvordan vil de have det til at fungere...??

Men i dag har vi endelig fået af vide at lock-outen stopper på mandag og så har vi 7 skoledage til at indhente 4 ugers manglende undervisning... men jeg fik af vide hvad jeg skal op i til eksamen!!!
INGEN TYSK!! jaaa er såå glad, og så skal vi op i mundtlig samfundsfag og mundtlig matematik. det er da super godt!!

Nå men ses ;)

Josephine :)

Kommentarer

Populære opslag