19 dage i alt

Hej allesammen (som er interesserede i at læse min blog, eller bare ikke har andet at tage sig til)

I dag er det 19 dage siden jeg tog afsted på min største rejse indtil videre. Den 15. August 2013 tog jeg afsted fra Københavns lufthavn, så til Island og derefter videre til New York. Det var den store tur med at komme til selve "landet" hvor jeg skulle være de næste mange måneder, derefter (to-tre dage senere) faktisk tre, den 18. August blev min rejse yderligere længere, med et fly til først North Carolina og så videre til St. Louis. Der mødte jeg min fantastiske værtsfamilie, selvom det var svært at kende dem, men følte mig straks som en del af familien.

Så kom første skoledag, og det med de (mange) lektier var nu ikke så slemt. Meen der var lidt catching-up to do. Nå men foreløbig har jeg også været i The Mall og på en Apple Orchard, tror godt jeg ved hvad det er nu, en æble plantage hvor man kan plukke sin egen frugt, de havde æbler, peaches, tomater, agurker, pepperfrugt og græskar. Det var bare enormt varmt, omkring 37 grader!! som om det er varmt ;)

Nå men nu er det så 2 uger siden jeg startede i skole, og alt er ved at komme til det normale og blive hverdag for mig. Stå op, spise, gå i skole, tage skolebussen hjem, eat a snack, lave lektier, spise aftensmad, sove, repeat. Det er ved at blive en slags rutine for mig, men en god en af slagsen for "jeg er jo i USA"!!! Det har jeg ville siden en gang sidste år!!

Ja der kommer nogle billeder op fra noget forskelligt i det næste post!!

Hilsen herfra
- Josephine :)

Kommentarer

Populære opslag